dijous, 26 de juliol del 2012

WEIGHTLESS TRAINNER


                           "¿quiere adelgazar? ¡pregúnteme cómo!"


Com una metàfora de l'actualitat, si ara mateix li preguntéssim a la Blanca quina és la seva experiència aprimant-se 3 quilos i que n'ha tret de tot aquest any i mig d'esforços i dificultats, segurament ens respondria que ara es coneix millor a ella mateixa, que sap quins són els seus límits i que de tot forat fosc se'n pot sortir.

Talment com si d'una personeta es tractés.


(Post dedicat especialment als nebots del Joan: ja no hi ha gat-gordo però ara la Blanca s'enfila a la branca més alta de l'olivera per esmolar-se millor les ungles i quan juga amb la seva germana Bruna a barallar-se, a vegades la guanya)

13 comentaris:

Garbí24 ha dit...

tot es possible amb ganes i dedicació....ara pot fer vida normal, això és bo

Carme Rosanas ha dit...

Està guapíssima no?

I poder enfilar-se als arbres deu compensar de sobres!

Xenia ha dit...

Vaya cuerpaso !! eso. es un personal trainer, y no lo que hay en el dir.

El senyor gerent ha dit...

Experimentant amb animals, RaTeta?
ai, ai, ai quem xivo a Grinpis...

emily ha dit...

hòstia què bo! ara ortodòncia si fa falta....jejejeje. estic menjant xocolate, raTeta :P
un post que mereix un premi, per a tu i per la Blanca.
si necessita bikinini, a mi me n'ha quedat un petit :)

Gerònima ha dit...

Que maca! jo també vull veure la Bruna!
:)

Glo.Bos.blog ha dit...

Guapíssima! Jo també vull veure la Bruna.

Anònim ha dit...

"La seva germana" diu? Que ja comença a fer com els putos pares fillsdeputa que a tots els amics ens fa "tiets" ??? Algun dia escriuré.. un post sobre aquests pares anormals. Què cony, m'hi poso ara mateix !

Muerte

fra miquel ha dit...

Si patentes el mètode encara faràs negoci...

Emmm a mi també m'agrada enfilar-me als arbres... A quina hora obres la consulta? ;o)
B7s

khalina ha dit...

quan em vas explicar que la teva gata feia règim em vaig quedar impactada. Veient les fotos, us felicito a ella i a tu per ajudar-la

Rafel ha dit...

Quan els gats poden pujar-se pels arbres el règim és més fàcil. Però, amb els gats de casa, pujar-s'hi per les parets no aprima.

:)

Ruben ha dit...

Caram, has passat de tenir un gat bacó a un gat finolis ;-)

Vestidos de Fiesta ha dit...

Se ha quedado fenomenal! Enhorabuena! y Saludos!